HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

funderingar

Publicerad 2009-05-27 22:10:52 i Allmänt

Idag följde Caroline med mig hem efter skolan så idag har vi umgåts hela dagen :-) Hon åkte hem nyligen. Var längesen vi umgicks sådär en "hel dag" istället för de lunchrasterna på skolan bara.. =) kom hem hit och jag lagade i ordning lite typisk svensk husmanskost åt oss. Sedan for vi till affären för att köpa lite bär och glass för att bänka oss framför Kjell med, haha jäklans härligt program det där, eller Kjell är väl den härliga, men likaså den söta modern Birgitta :)

Och det bästa med livet just nu är att skolan börjar bli lugnare, lektioner trappas ner rejält. :) Imorgon har jag bara en lektion sen är jag fri som en fågel resten av dagen, alltså redan efter kl 11! Har då träning inbokad hela dagen, hoppas det inte kommer regna bara, då blir jag besviken.. har nämligen en långpromenad planerad men sedan skivstång på friskis, alltid lika roligt och härligt efteråt. Det tråkiga är att passen börjar trappas ner rejält nu inför sommaren! :( Hjälp, vad gör jag då? Nu när jag blivit rätt van vid att anpassa mig efter passens tider osv.. Detta får helt enkelt lösas med att jag får inhandla ett gymkort :) Men inte lika roligt just nu känner jag, passen är ju de bästa. Jag ska ju bli biff! :D haha nejdå, inte helt, men musklig. det är snyggt :) eller ja, vältränad och sund helt enkelt. läckert.

Kjells mor Birgitta.Birgitta, kjells mamma :)Kjell Kjell han själv :D haha..

En sund förebild, verkligen! =) Snyggt "biffig, musklig"

Kommentarer

Postat av: krull

Publicerad 2009-05-28 00:45:53

kul att du har börjat uppdaterat ;D

Postat av: Jenna

Publicerad 2009-05-28 09:41:38

Verkligen kul att du börjat uppdatera Hannis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela