HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Fiskmåsar, leva eller låta dem dö?

Publicerad 2009-05-25 18:11:51 i Allmänt

Igår när jag och Andreas låg i boulongern och solade cirkulerade det en ganska många fiskmåsar över oss.. Jag kunde inte slappna direkt, blev ju inte bättre av att vissa runtomkring ska slänga mat åt snusken :S
Så ligger jag där och slappnar av, när en fiskmås bajsar på min jacka.. precis som jag oroat mig över =/

Då kom jag på en fin idé, skulle det inte vara trevligt att någon solig dag när man inte har något speciellt för sig spendera dagen på att skjuta ner fiskmåsar? Mitt mål innan sommaren är slut: Minst 5 fiskmåsar ska utrotas pga mig.


Adjö du kära fågel..

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2009-06-30 18:30:33

DÖ!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela