HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Depp-väder

Publicerad 2009-05-28 14:52:39 i Allmänt

Hade endast en lektion idag, samhäll. Pratade om droger och alkhohol. Alla i klassen fick en varsin drog att ta reda information om för att sen berätta för klassen, jag tog poppers. har blivit erbjuden det förut. Vet inte om man ska se det som en drog för den är laglig i andra länder men inte Sverige, hrmm.. skumt det där.

Eftersom det bara var en lektion kom jag i träningskläder till skolan idag, för efter vi slutat vid elva så gick jag till hemlingby och tog en långpromenad :) Fast det regnade, det var mindre trevligt :( Sen var jag så trött i benen så det fick bli bussen från Hemsta hem, haha =)
Har nyligen ätit min lunch/middag iallafall, var hungrig när jag kom hem! och om en timme ska jag cykla ner till stan för att gå på skivstång, men hoppas det tråkiga regnet kan försvinna =/ tråkväder!! ja.
I helgen som kommer hade jag sagt till Ivana att vi ska ut i helgen men har ej ekonomi för det nu när alla pengar kommer kring studenten och klänningen osv. Så
åker nog till Hedesunda på lördag efter jobbet för där ska Jenna och Fredrik bo i farbrors hus över helgen och vara hundvakt, dessutom ska det ju bli toppenväder:D Sola äntligen! :D

Snart så! =)

Kommentarer

Postat av: Syster

Publicerad 2009-05-28 19:23:29

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela