HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Visit på stan

Publicerad 2009-12-26 17:21:19 i Allmänt

Haft en rätt lång dag på stan idag med Andreas.
Mellandagsrean har ju börjat så klart man är där och letar fynd ;P Inget snyggt får gå miste.
Sen bjöd Andreas på lunch på Mingel & bar, där det blev inbakad potatis med kycklingröra.. jättegott! rekommenderas som bra lunchtips :-)

Ikväll ville vi gå på bio men de är ju bara tråkiga filmer :/ ville se en julsaga men den gick ju mitt på dagen så lite sent för den. Vi får se vad vi gör då.. Imorgon ska jag iallafall träffa Ivana som är i Gävle :) och även hjälpa Andreas storstäda hemmet.. En söndag är en söndag, då brukar det inte bli så mycket roligare.




Nya tröjan jag fick med mig hem idag :-)


Andreas i sin nya mys-dress från Reebok, han är så fin i den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela