HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

uppe i ottan

Publicerad 2009-12-09 10:21:57 i Allmänt

Ungefär 05:20 imorse kommer Wille in till mig! Direkt efter pappa åkt till jobbet så är han också vaken, och då blir jag också väckt. Efter ett tag får jag somna om igen och sova till ca 7 sen går jag och Wille ut på en morgonpromenad.. Dimmigt och blött ute! Vilket tråkväder.

jag lånade 3 böcker på bibblan häromdagen. Försökt läsa 2 st av dom (Våtmarker och Lingonstigen 114) men i första kapitlen var det redan prat om blod och anal så dom klappade jag igen illamående och svag i hela kroppen! får se vad den 3e har att bjuda på .. Inget med blod eller kroppsvätska så är jag glad. Tål inte att läsa om sånt där med hemorrojder eller blod, blir alldeles svag av det :S I filmer där jag vet att det förekommer blod så spolar jag hellre över den scenen istället för att pinas.


Helt omöjligt för mig att läsa klart den här boken!

Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2009-12-10 12:37:09

Haha ja, undra ja. Matglada tjejer helt enkelt :) Vi ska vara glad att vi är matglada tjejer tycker jag! :D Dessutom tränar vi mycket då blir man extra hungrig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela