HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Kokar julgröt! :)

Publicerad 2009-12-13 18:06:47 i Allmänt

Just nu lagar jag risgrynsgröt! :-)
Bättre hemmalagad än de där "korvarna" på affären. Inte en massa onödiga tillsatser här inte ;)
Jag gör rätt mycket gröt nu, så det går åt cirka 21 dl mjölk! :O Ojoj. Hoppas det blir gottans iallafall så det finns frukost, mellanmål,lunch, mellanmål,middag, småätande, kvällsfika ett tag framöver!

Tidigare idag har jag handlat klart de sista julklapparna.. tror jag. Kanske att jag kommer komma på något mer men än så länge får det räcka med detta handlande! folket får bli nöja med vad de får, och de blir dom nog.

19.10 på MTV är det 16 and pregnant och det inväntar jag just nu.


"Trevlig kväll önskar jag" :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela