HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

hoho :D

Publicerad 2009-12-08 21:53:03 i Allmänt

haft en väldigt trevlig dag. träffade caroline på stan kl 3 och vi tog en härlig pratstund på waynes i någon timma :-) Nu är man lite klokare här i livet. Caroline är som min egna psykolog :-)
sen träffade jag jenna på Sats och de blev konditionsträna.. Crosstrainer 25 min - spinning 30 min.
Sen efter de tog vi en kort visit på stan..
jenna köpte en fin tröja åt mig .. Mycket generöst:D tack jenna.. du kan ibland du med :)
Imorgon ska jag träffa Andreas.. Längtar! =)

Ihelgen har mamma ställt till med julbord.. Mysigt och ännu mera längtan efter julafton. tror detta kommer bli en väldigt bra jul.. och de kan ju inte bli annat när Andreas ska vara med mig :)

Wille

Imorgon ska jag ha Wille under förmiddagen.. hehe mysisen, han är så söt :-) Speciellt kul var det idag när han skulle komma in under datorbordet när jag sitter och surfar runt.. Så drar han med sig sladdarna och så hör jag en liten smäll, ja då fick han datormusen i huvudet :p Haha

Kommentarer

Postat av: tamara

Publicerad 2009-12-08 21:56:50

aaw, stackars wille! hahaha fick den i huvudet :(

Postat av: Jenna

Publicerad 2009-12-09 10:45:30

HAHAHAHA min snygging det där !!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela