HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Grattis Julia!

Publicerad 2009-12-23 09:51:29 i Allmänt

God morgon alla som läser :)

Igår kunde jag inte somna, låg och tänkte på allt som borde fixas innan julafton och nyår..
ska jag festa på juldagen? ska jag köpa nya skor tills nyår eller tills juldagen? är alla julklappar klara? Ska inte Julia få någon roligare födelsedagspresent, när ska jag hinna sy klart knapparna på koftan, hinner jag gå på bodypumpen? köpa dricka eller inte? köpa en ny klänning till julafton? bla bla bla..

Jag blir stressad av detta :-S Så jag gick upp kl. 7 idag så jag hann sy färdigt knapparna på min nya kofta. Jag köpte nya fina vita knappar till den igår på en tygaffär och bytte ut dom tråkiga grå knapparna! Så mycket finare blev det. Men jag har inte det bästa tålamodet gällande att sy, det håller nog Andreas med om.

Hur som helst.. Jag tror ett bodypump skulle sitta fint nu, få tankarna på annat. Sen ska jag göra ett och annat ärende på stan innan jag åker på kalas hos syster Julia som blir 13 år, grattis gumman :)
Sen blir det att förflytta alla julklappar från Andreas lägenhet hem till pappa. Dagen känns lång idag ..




De vita knapparna är på! Sen såg jag att en knapp hamnade upp och ner, haha. Men det syns inte så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela