HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Måndag

Publicerad 2009-12-14 22:18:35 i Allmänt

Dagen har börjat rätt bra, jag var på Sats och tränade Power step.. Var den jobbigaste träningen jag kört på länge faktiskt !! Uscha blev nästan illamående där ett tag. Det är kondiotion på bräda med inslag av intervallträning blandat med styrka.
Men det är väldigt bra så jag ska fortsätta gå, hade inte alltför svårt med koordination denna gång heller som jag hade förr :S

Snart dags att sova för imorgon har jag faktiskt lite jobb på schemat i mitt stillastående liv förövrigt, det blir bra det . få komma ut lite mera och inte bara se hemmets tysta väggar :P Nej så illa är det inte men ni förstår vad jag menar va??

Jag vill även tacka min pappa Kent för den bästa julklappen jag fick tidigt detta år! :) TACK så himlans mycket!






Kommentarer

Postat av: Andreas

Publicerad 2009-12-15 17:09:48

Tack för att du finns i mitt liv Hanna! :)

Älskar dig!

Postat av: Jenna

Publicerad 2009-12-18 08:41:13

Då får det vara det då :P Min blogg och jag bestämmer.. Vill inte att vissa ska läsa den så!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela