HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Bestämma sig

Publicerad 2009-12-28 09:33:41 i Allmänt

Endast några dagar kvar till nyår och jag vet ännu inte vad jag vill göra. Antingen engeltofta med Caroline eller mer hemmafest med Stina, Tamara m.fler.. Ja svårt val!!  Men jag tor nästan jag bestämt mig. Så länge som jag tänkt nu.

Igår TOTALstädade vi Andreas hem. Damma, skura, dammsuga, moppa, tvätta, slänga saker, möblera om och skruva upp saker. Nu är det jättefint.. nästan ett helt nytt hem! Sovrummet blev hur bra som helst :-) Kanske kommer en bild sen. Där emellan var jag på stan och träffade Ivana där vi pratade om allt , kanske ska vi ses idag också innan hon åker tillbaka Stockholm.

Nu ska jag iallafall fortsätta måndagen genom att för det första få igång kaffebryggaren :-)

Nyår 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela