HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

6 dagar kvar till julefriden

Publicerad 2009-12-18 10:06:56 i Allmänt

Gick upp vid 8 och har nu packat väskorna, ätit frulle och dricker kaffe. Om 1 timme tänkte jag befinna mig på Sats för crossen och bodypump. Nu är det även ny musik och koregrafi så jag är lite spänd hur detta kommer sluta.. Men de kommer säkert vara en annan träningsvärk än vad det var förr. Hoppas på lite andra muskler nu som får väckas till liv ;-) hehe.

Varför jag packat väskorna är för att jag åker hem idag, till pappa. Ska även vakta Wille under dagen då pappa jobbar. Hehe lilla gosis, han är så söt och mysig :) Inte när han bits förstås men annars så :)

Hela helgen har jag "planer" så att säga, ikväll blir det Stina, och det var då bra länge sedan vi umgicks :O Så de ska bli roligt. Och imorgon blir syster Jenna 22 år så då blir det kalas. Efter det far jag ut till Hedesunda och hälsar på min kära vän Linda :-) Ska bli skönt att komma bort lite.. Det är stor skillnad på stan och Hedesunda, så lugnt och skönt där :-) Så där blir jag väl till måndag skulle jag tro.

Har beställt en jättefin och bra personlig julklapp till Andreas via internet, kan inte säga så mycket mer än det då han läser min blogg men det tar ca 10 dagar så han komer få den som en sen julklapp, men jag ska visa vad det var sen när den kommit :-)

Ha en trevlig fredag ni som läser min blogg ;-)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-18 19:19:24

Du har får ha en underbar helg med mycket nöjjen! :) Puss!



Stilig bild föresten, mitt hår blir som ett fågelbo efter jag badat :P Men det gör inget! :)

Postat av: AM

Publicerad 2009-12-20 16:52:37

En Kärleksdikt till dig Hanna.



Det är svårt med ord

att beskriva hur jag känner

Men min kärlek till dig

är så stark så den bränner

Jag hoppas du förstår

hur mycket du betyder för mig

och hur otroligt glad jag är

för att du är min tjej



Du är så himla gullig och fin

Du är sötare än en chokladpralin

Jag älskar hur dina ögon lyser

jag älskar dina kramar när jag fryser

Jag älskar att vid din sida får vakna

Jag älskar då jag slipper dig sakna

Jag älskar att se dig lycklig och glad

Jag älskar att med dig ta ett mysigt bad

Jag älskar ditt gyllen-blonda hår

Jag älskar att du kom fram till mig på nyår

Jag älskar att i dig får vara kär

Du ska veta att för dig finns jag alltid här



Den högsta lyckan i livet för mig

Är att känna mig omtyckt och älskad av dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela