HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

trena

Publicerad 2008-09-21 14:52:24 i Allmänt

Nu är jag redo för att träna! hihi. Pappa kom in imorse och gav mig pengar till att handla träningskläder för, för att Jenna hade fått handla det igår, schysst! Jag som inte ens frågat efter det :) Tack pappa! :D

Så kom nyligen hem från en liten shopping-svängom i stan med Jenna där jag handlade lite nytt =D Så nöjd.
Ska nog inviga nått plagg idag redan.

Annars då, i torsdags var jag hos Linda i hedesunda, kom hem därifrån igår, och igår så spendera jag kvällen med Tamara och Krull hemma hos t. Vi hyrde film på hemmakväll, det blev en dålig amerikansk b-film som vi såg 10 minuter av sen bytte vi till den film jag hyrde, nämligen Allt om min buske och den filmen var rolig, hahaha. Inte var den dålig som Tamara bestämt säger att den är, flummig var den däremot =P

och imorgon börjar min 5-veckors praktik =S nervös! men tror det ska gå bra, verkar trevligt där :) långa dagar dock..

Nytt och fräscht.

Kommentarer

Postat av: big t

Publicerad 2008-09-21 19:17:24

beskriv hur man kommer upp till ditt praktikställe så kommer jag och hälsar på ! ;D och filmen var visst kass! huga

Postat av: Jenna

Publicerad 2008-09-22 09:53:12

Wow! Kul med uppdatering :)

Postat av: big t

Publicerad 2008-09-24 11:32:29

HAHA tack för den fina kommentaren, och sjävklart ;) får väl se vad man kan fixa fram tills i helgen då. I annat fall kanske du kan köpa åt mig på båten ;)

Postat av: Cecilia

Publicerad 2008-09-28 20:49:00

Ja men eller hur =) Det är alltid förfesten som är bäst =)=)



Hmm på onsdag ska jag upp på skolan på förmiddagen annars är jag förmodligen hemma och pluggar hela veckan, skriver uppsats nu så då är det hemma jobb... Jenna har ju mitt nr så det är bara att höra av dig när du har tid =) Vill inte skriva ut mitt nr här =)



Kramis!

Postat av: SIS

Publicerad 2008-10-07 22:42:31

när ska vi ses då Hannis?!

Postat av: Jenna

Publicerad 2008-10-10 09:31:51

Inte fjortissnack.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela