HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Höstlovet är kommet! Fast det kommer gå så jäkla fort ändå.

Publicerad 2008-10-27 10:40:54 i Allmänt

God morgon ni som läser, har just kommit fram till att jag har 3 till 4 unika besökare.. woho, ett steg närmare topplistan på bloggportalen!

Vaknade idag runt 9.15, tittar på mobilen och har fått 2 sms av Linda, hon frågade om jag inte skulle komma till henne idag, dom skulle in till stan nu snart så jag kan åka med dom hem igen.
Självklart hänkar jag på, skönt att komma ut på landet lite & bara umgås :-) Linda är rolig hon :D

Så jaa.. jag har nu hunnit packa klart väskan och ätit frukost. Nu inväntar jag endast Pia & Linda då.. Åker nog hem igen på onsdag eller något.

Igår så jobbade jag, hade för varm tröja för att stå & diska, skitvarmt, var ju som en ångbastu.. så nästa gång får jag bara ta ett linne eller nått :)
Sen efter det cyklade jag hem till Tamara och dryga ner mig lite :) sen gick vi & mötte upp Angi vid Ica för att sedan dra hem till henne och se nån jäklans b-ig 80tals film . hahah.. rätt skoj var den allt i slutändan iaf.. sen satt vi där och filosoferade rätt länge och jag cyklade hem & var hemma kl 12 typ.

Sen snackade vi lite om helgen, något får vi såklart hitta på.. man kan ju inte lita på alla som säger att dom ska ha något för sen står dom väl utan lokal eller nått, jäklans flumm allt. Huvudsaken jag får klä ut mig och har lite förtäring och mina vänner så är jag nöjd :)

 

Kommentarer

Postat av: Syster Jenna

Publicerad 2008-10-28 22:49:47

Kul med uppdatering syster !! :) vi lär ju ses snart!! Hör av dig vettja ;)

Postat av: t,

Publicerad 2008-11-03 22:40:46

äntligen en uppdatering! och tamejfan att det skulle strula till sig med festen i lördags.. men det funkade ju "typ" ändå :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela