HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

det går bra nu, delvis.

Publicerad 2008-10-22 16:25:20 i Allmänt

hallå!!!
Mycket som händer nu, på både gott & ont kan man säga. Men det börjas bli bättre får jag hoppas.. :)
Kan ju säga att praktiken är toppen! :D superbra personal och en trevlig miljö förövrigt.
 Skulle kunna jobba där istället för att gå skolan om det var möjligt, men kan glädja mig åt att jag fick extrajobb :-D

Snart lov & imorgon ska jag klippa & färga håret, känns mycket bra. Det känns som det går bra nu, med det mesta, får se hur länge det håller i sig ;-)

Och Stina ringde nyss och frågade om vi kunde ses, Självklart! var längesen jag var med henne nu, så ställde in mina planer på träning ikväll, Stina känns viktigare :) Min lilla blomma det där! :D Inte alla som har en mänsklig sådan.

Kommentarer

Postat av: t,

Publicerad 2008-10-22 16:28:38

härlig uppdatering :)

Postat av: t,

Publicerad 2008-10-22 16:30:16

haha, min länk (URL) var fel ;)

Postat av: t,

Publicerad 2008-10-22 16:31:04

skoja bara :D

Postat av: Syster din

Publicerad 2008-10-22 22:21:59

Kul med update !!



Och grattis till extraknäcket! ;D ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela