HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Inlägg för Jenna kebabapa :)

Publicerad 2008-05-06 14:19:07 i Allmänt

Ojdå, var x-antal veckor sen jag uppdatera. Men det är bara syster som läser ändå, så uppdaterar för dig Jenna.
hursomhaver.. kan ju börja med att säga att sommaren  är på väg = snart lov = bästa känslan någonsin?

Sitter i skolan nu och lyssnar på Keane och lite annat smått och gott. På tal om gott så skulle inte en sandwich glass (jordgubbssmak)  sitta fel.. min favorit! vänta ska ringa prillis nu .. (stina)

Okej tillbaka. Vi ska eventuellt se desperate ikväll. Kanske jag ska träna kl. 7 ikv men mitt kort kan kanske vara spärrat för jag har låtit 3 bokningar uteblivit.. :P men bara av misstag då jag kommit och hämtat ut dom 1 minut försent.. löjligt.

Nu tror jag att jag ska dra iväg från denna lektion då dom flesta dragit och ingen lärare är här idag. Ska dra till MAX (inte äta, bara umgås) Med stina o hennes jonna :)
Btw kanske kanske kan bli Åland på midsommar, nicee ;)

Bye so long.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-06 15:08:15

lär dig stava

Postat av: hanna

Publicerad 2008-05-06 16:24:01

vadfan är felstavat din mes?

Postat av: Jenna

Publicerad 2008-05-07 12:29:37

Bra där Hanna! Som jag tjötat på dig om uppdatering ! weeeeee! Ska du träna idag? :) Jag hoppar det idag ja, kör en vilodag idag jag.

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-07 12:30:26

Precis din GEEK. vad i helvette är felstavat? LÄR DIG LÄSA

Postat av: Syster

Publicerad 2008-05-18 19:19:39

Uppdatera ! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela