HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Fyller dagarna med lite aktiviteter så att säga..

Publicerad 2008-06-11 16:56:14 i Allmänt

hej därute! Blev ju ett kort inlägg idag, slängde bara in ett i all stress sådär.. har ju gjort om designen nu också på bloggen, systra hjälpte mig, sånt där kan man ju inte riktigt själv, men snart så ;)

I natt sov jag hos jenna, gjorde henne lite sällskap när fredrik är på EM i 2  veckor. Det var trevligt, vi möttes upp på fjärran för att testa deras gym som vi aldrig varit på förut, det var bra där tycker jag =) Vi kommer nog ränna där i sommar, jag och Jenna :)

Imorse åkte jenna med till småsyskonens skolavlsutning och jag for till valbo med pappa för att fixa ut en ny mobil åt mig då den andra bara krånglar och har sig :/ brusar när man pratar typ. Var även i valbo för att jag skulle få ett par nya skor, men dom fanns inte inne, inte i stan heller - min storlek alltså.. jävligt irriterande då man velat ha dom så länge.. men ska köpa dom själv sen när jag får pengar.. istället köpte pappa en ny jacka åt mig, en helly hansen, den är fin! jenna har även en lika hon som hon köpte igår, men vad gör det, vi umgås ju inte 24/7 så det gör inte så mycket..

Imorgon åker jag med jenna till Uppsala för hon ska köpa smink som inte finns i gävle, det märket. Jag har inga pengar själv men  skönt att fördriva dagarna så man inte är hemma och slasar bara för man är ledig från skolan.. har ju inte sommarlov ännu, men på fredag! är ju ledig tills dess. Undra om man ens ska gå på avslutningen? Känns meningslöst, går ändå bara ut 2an. Och inte har jag nå "fräscha" kläder jag kan ha heller.... .=/ vilka i-landsproblem..

Men men snart, om 45 min ska jag runa till bussen.. jag och jenna ska spinna ikväll, när man väl kommit igång med träningen finns ingen vits att sluta! Så håller på steker lite lax nu så jag får lite ny energi :) Spinning är såå himlans jobbigt, hoppas på bra musik så man orkar sig igenom. Om det exp skulle vara schlager skulle jag inte palla å träna, det är det något av dåligaste jag vet =P

Och Stina den lilla lyckosten är ju i Hulstfred nu.. ska vara där ca 1 vecka.. kommer hem på söndag.. måste vara superskoj där nere.. se HIM och så.. men om våra planer går som planerat ska vi se dom på nyår :)

Hon har nog skojskoj denna vecka hon, men när du kommer hem ska vi också ha skoj! =)

Nu har jag ätit klart här.. dags att leta reda på lite kläder som ses lämpliga för denna träning...

Hörs då.............. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela