HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Uppsala idag då!

Publicerad 2008-06-12 18:14:41 i Allmänt

God eftermiddag! Idag har jag hunnit med rätt mycket grejer.. eller en sak men det är inte bara en liten sak.. klev ju upp kalastidigt för jag skulle cykla ner till tågstationen och mötta Jenna 07:40 för att sedan ta upptåget till Uppsala och kolla in staden. Har aldrig gått omkring där förut, men det var en fin och trevlig stad tycker jag :)

dagen spenderades med att kika i butiker och kolla runt.. jenna blev även medlem i en förening som heter "Amnesty", hon blev stoppad av en så kallad "försäljare" på gatan, men iaf.. handla om att 400 kvinnor i mexiko hade försvunnit på 13 år och dom behövde medlemmar och stöd för de mördade mexikanska kvinnorna, och visst är det tråkigt att sånt händer, men jag avstod från att bli medlem, Inte råd.
Men Jenna sa Inte nej utan tackade ja (mer för att inte verka taskig) Så jaa nu är hon medlem där, och några 10or fattigare i månaden.. haha det var lite skoj :P

Annars så var de några andra folk som erbjöd mig och jenna fribiljetter till något sorts event på lördag då det först är Sverige matchen sen är deet party typ.. vi tackade ja, värdet på biljetterna var ändå över 200 kr så varför tacka nej? =) Så då blir de antagligen lite "galej" på lördag !

Jaha jaa.. ska snart cykla iväg till hemmakväll och mötta upp Carro och Tamara för att hyra nån liten rulle vi kan se ikväll, kan bli trevligt får man hoppas ;) Tror jag skippar avslutningen imorgon med, anser det inte så viktigt då jag endast går ut 2an =P

1. När vi kom till Uppsala så var de nog nån som hällt schampo i fontänen vid tågstationen...
2.  Jenna sipprar på en smoothie, vi var inne på wayne´s och chillade innan butikerna öppnade.
3.  Jag var tvunge å ta kort på denna då jag tyckte hon var så lik Ivana :P (gaby i desperate)
4. Sen innan vi for hemåt tog vi en fika inne på Wayne´s också.. Jag tycker deras kladdkaka och är supergod men Jenna höll Inte med.. konstigt.


1                               2                              3                               4

Kommentarer

Postat av: Syster

Publicerad 2008-06-13 00:18:43

HAHA härligt skrivet! :) En trevlig dag!

Postat av: mamma (big t)

Publicerad 2008-06-13 00:53:15

hanna. jag gillar inte att du skriver upp en massa saker på internet. tänk om snuskgubbar ser detta? nej, skojar bara.



verkar som att du haft en toppen dag! nice!

Postat av: ivana

Publicerad 2008-06-13 01:13:45

Hej Sweetie...Trevligt i uppsala I see, kul!Extra kul att jag var lik Eva, härlig komplimang! Hon är ju tok vacker.. Händer imorgon? Ringer å hör läget då... Min mobil fuckar, berättar mer då...

Kärlek.

Ivana

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela