HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Tillbaka återigen.

Publicerad 2008-06-26 21:50:31 i Allmänt

hejhej.. är nu tillbaka efter några dagars ångest-tänkande.. och ska helt enkelt bara gå vidare och glömma helgen osv, för nu kommer det ju en ny helg, ska flytta hem till mamma igen, så kommer bo både hos mamma och pappa framöver, har äntligen fixat sängen hos mamma :)

Och imorgon har jag i princip planerat hela min dag, ska jobba tills ca 14.00 sen åka och handla med mamma sen "flytta" dit, ska bara umgås med familjen, speciellt lillebror :D och på lördag har jag 2 alternativ, grillning eller utgång.. hrmm... Bägge känns ju lockande, utgång fick jag iofs nog av i helgen men tänkte ju ta det väldigt lugnt om jag går ut ihelgen, och grillning är ju mys det med :)

Och ikväll har jag gymmat med pappa & ska snart gå och lägga mig om jag ska orka upp till jobbet, sista dagen dessutom.. vilket känns skönt =)

See you.

Kommentarer

Postat av: ivana

Publicerad 2008-06-27 02:09:06

1. Bra att du glömmer helgen...Shit happens, things goes wrong but lifes goes on;) Närå. Men seriöst...



2.Va med oss din lilla mupp... Och jag/vi tänkte grilla med;) Dessutom kanske inte jag är i Gävle så länge till ju!!:(



Sådär ja. Läs min blogg nu och pallra dig till prästgårdsallen på lördag. Moa miss you. Haha.



Kram

Postat av: Sis

Publicerad 2008-06-27 09:36:24

Du får se sängen när du kommer hem till mig =)

Postat av: Jenna

Publicerad 2008-06-29 09:44:57

hanna o filip satt på en brunn, P U S S mitt på mun ;) ;) ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela