HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Söndag

Publicerad 2008-06-15 19:13:23 i Allmänt

Hejs!
Ska antagligen träffa Stina idag som är hemkommen från Hulstfred, hon har nog mycket att säga kan jag tänka mig.

Kvällen i Uppsala började tidigt, tog tåget vid halv 5. Kom dit lagomt till matchen börjat. Efter sveriges förlust var det nattklubb men inget att hänga i granen direkt, för det var inte mycket folk och kass musik, så vi åkte hem till gävle efter 23 redan. Det var delvis trevligt, men insåg idag att jag mer eller mindre blev "kränkt" med massa elaka kommenterar under en del av kvällen. Fick påminnelse av det idag av en annan. Inte så trevligt, måste man tro att man är perfekt?

Imorgon ska jag börja sommarjobba :)

God kväll.

Igår i Uppsala, Fyrishov.

Kommentarer

Postat av: Ivana

Publicerad 2008-06-17 12:00:50

elaka kommentarer? tell me.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela