HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Sommarlov idag!

Publicerad 2008-06-13 13:55:43 i Allmänt

Hej där!

Igår var det en trevlig kväll men filmen var skitdålig tyvärr, man skrattade emellanåt för den var dålig och inte en bra film..
Senare på kvällen innnan jag la mig bestämde jag och Jenna att vi skulle mötas upp på fjärran gymmet vid 11 för att träna, så jag struntade i avslutningen och var o träna med Jenna istället, det gick bra, tror jag tog rekord på löpbandet, inte i tid men i hastighet, woho!

Och nu tror jag att jag ska duscha för det har jag inte gjort ännu, fastnade visst här mer än vad jag tänkt mig. Har blivit erbjuden fest ikväll, vet ej vad för fest men tackade nej, väntar till imorgon då det blir Uppsala med Jenna, hennes kompis och Carro, hoppas på skoj!
Ska antagligen träffa Jenna idag igen, och hon ville även att jag skulle svara på denna också!

3 namn som jag går under: Hanna, trollet, paddan. (sistnämnda av Jenna och Pappa tack å lov)

3 saker som skrämmer mig: Havet, blåvalar, att något ska hända mina nära.

3 saker som jag har på mig nu:
träningsbyxor, träningströja och en tjocktröja.

3 sanningar:
Om jag tränar och tycker det är väldigt jobbigt kan jag bli arg på allt & alla runtomkring mig,h ar svårt att låta en godispåse stå Ouppäten, kan bli skitarg om jag bestämt tid med någon så ändras det i sista minuten.. dampigt beteende lr?(tror möjligen tamara och carro kände av det igår?)  har jag hört av vissa =P

3 saker jag verkligen skulle vilja ha: Familj, stadig ekonomi,

3 söta bloggare som jag ska skicka utmaningen till: Ivana, tamara och krull! :)

NU kom pappa hem från sin cykling, han hade visst fått punka, otur! men vi ska hämta mat på kajkanten :D riktigt god husmankost!

Farväl för idag! :)

Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2008-06-13 14:06:44

Good Hannis! PAddan?! MOhahahhahahahhaha ;) /Paddan nr2 då.....

Postat av: big t

Publicerad 2008-06-13 20:22:26

im on it mister! :D

Postat av: Cecilia

Publicerad 2008-06-15 18:47:25

Nu ligger bilderna uppe i min blogg :)

Postat av: Krullpull

Publicerad 2008-06-19 01:22:51

hannis hannis, jag tänker göra den där listan.. när är en annan sak! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela