HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Snart midsommar =)

Publicerad 2008-06-19 17:53:09 i Allmänt

hej hej! längesen man skrev nu.. så gör en liten update. Det som hänt denna vecka är att jag börjat sommarjobba och det går finfint tycker jag :) än så länge har jag och linnea kallats för "bibliotikarierna" för vi har fixat med böcker nån dag nu, men är ledig imorn iaf!
Imorgon blir det party hos en bekant så de ska bli kul, skulle gärna haft lite dricka men men :)

Idag efter jobbet så var jag och Jenna och träna på gymmet på fjärran, går alltid lika fint :) Och konstigt nog kan jag ta mera vikter på arm-maskinerna än Jenna, konstigt va? hon som tränar mera än mig ;) Tog även nytt rekord på löpbandet i hastighet, mina ben bara flög fram haha.. känns bra =)

Ikväll ville jag ut och köra bil med Jenna men pappa har ju bilen så jaa =/ ska väl ta och steka lite lax nu såhär på kvällskvisten så jaa..
 
Adjö då, trevlig midsommar :)

Kommentarer

Postat av: Syster

Publicerad 2008-06-19 19:57:17

Haha ska du skämma ut mig inför hela svenska folket va :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela