HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Nya banor.

Publicerad 2008-06-21 14:39:14 i Allmänt

heeej igen :)
som jag skrev tidigare att det var dåligt med träningspass på friskis osv nu på sommaren tog jag saken i egna händer och var ut och sprang, trodde inte jag skulle tycka det var roligt men faktiskt så var det det, kan bero på att jag inte sprang den gamla vanliga vägen på asfalt utan sprang på naturstigar denna gång istället, dessutom sprang jag in på lite kringelkroksvägar men lirka mig ut lika lätt, och jag hade känslan som jag brukar skämta om "fri som en fågel" och det stämde rätt bra.. hade ett leende på läpparna då & då tror jag.. haha vad poetiskt det blev =P

 bra att man hade mobilen med sig om man skulle springa vilse, haha.. vad läskigt. Testade även på intervallträning och upp nerför backar och det var jobbigt, pulsen höjdes på en gång! 

Hoppas på skoj ikväll då, har ju kvar drickat som egentligen var för gårdagen, ska höra mig för med dom andra vad dom vill hitta på :) 

Där mådde jag rätt illa.. =/


Ha en trevlig lördag :D

Kommentarer

Postat av: big t

Publicerad 2008-06-21 15:10:39

vad duktig du är som är ute och hurtar! :)

Postat av: Sis

Publicerad 2008-06-22 22:47:25

Det var mysigt =) Hörde om din mobil, klantigt Hanna?! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela