HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Kvällen innan måndag.

Publicerad 2008-06-16 00:00:39 i Allmänt

God kväll!
Ska snart sova om jag ska orka upp imorgon till halv sju, ska möta upp min kollega Linnea för att sedan cykla till sommarjobbet =)

Har spenderat kvällen med min vän Stina som kommit hem från festivalen, och lite roliga grejer fick man allt höra, haha. Lät jättelyckat iaf, nästa år blir jag nog med!
Vi smaskade lite glass och satt inne på rockparty.se och kollade in bilder från själva campingen och konserterna, men nu har hon kilat hem och jag funderar på refrängen, måste sova nu, men först ska jag läsa ut boken "Inte som andra döttrar" som handlar om Nancy Spungen (Sid Vicious flickvän) den är jättebra, snart läst ut den på bara några dagar vilket är ovanligt för mig, brukar inte läsa böcker så ofta. Men när jag var inne i min så kallade "Harry Potter period" så läste jag böckerna rakt efter varandra, sen slutade mitt intresse och jag har inte läst ut 5ans bok ännu, jaja så kan det gå tyvärr!


Skulle ladda upp en bild men datorn cepar, gör det imorn ist, Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela