HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Kvällen blev inte som tänkt

Publicerad 2008-06-21 09:41:06 i Allmänt

Hallå :)
Vaknade nyligen.. och hade en väldigt konstig dröm, att jag och Jenna var värsta inbrottstjuvar och bröt oss in hos folk och för att sedan beslagta alla deras värdesaker och slänga ner i en sportväska.. hrmm, det var lite wacko :P
 
Iaf, gårdagen blev Inte som jag hade räknat med, fast inte negativt ändå =) Men skulle ju som sagt festa men efter att jag varit på Ica på förmiddagen för att köpa en body lotion osv så var jag lite sugen på något sött också, så då köpte jag "Mintkarameller Vikväktarna" och efter att ha ätit några karameller så fick jag kalasont i magen, var typ som kramper och det gjorde jätteont :S Så då meddela jag mitt sällskap att jag antagligen inte skulle kunna festa ikväll, och istället så vilade jag upp mig och sedan var jag bara hemma hos Stina, vi planerade lite kommande resor i sommar, b.la

* Åka till Köping där Stinas mormor och morfar bor

* Åka till Haparanda och hälsa på Jenny, om Stina har pengar till det då hon ska till Cypern i sept.. Men vi måste åka :D


Idag kan det förhoppninsgvis bli att man festar iaf, magen är i form mer idag.. och så ska jag försöka hinna med någon träning också, segt när man inte har gymkort och friskis har inga pass på lördagar =/ lite långtråkigt att ge sig ut och springa, men har man rätt musik ska det allt gå bra :)

Bye so long :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela