HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Hos mamma

Publicerad 2008-06-03 20:24:45 i Allmänt

Hej igen!
Uppdaterar nu igen då, har väl inget annat för mig =) Syster står bredvid mig, Julia, och frågar om jag laddar ner musik när jag skriver att jag uppdaterar, för det får jag icke! Säger hon.. ordning ska det vara på datorn märker jag.. haha..

Ska sova hos mami ikväll, är ledig från skolan imorgon, inga lektioner! Men blir nog bara 1 natt här, har inget eget rum och ja, det är annat med. Imorgon har jag iaf lite planer, bl.a Spinna på morgonen, vilket var någon månad sen :S Men måste ju köra lite nu när pappa köpt spinskor åt mig och Jenna, sen ska jag till frissan vilket ska bli härligt - färga utväxten ju! =D

Aja, nu måste jag kila, ska se klart gossip girl med lillasyster sen ställa in cykeln min så den inte blir stulen. Skulle ju inte vara så trevligt.

Trevlig kväll!

image10
Grekland -07! Längtar tillbaka.

Kommentarer

Postat av: Elinor

Publicerad 2008-06-03 20:35:13

Hej :) titta gärna in på min blogg och delta i min tävling där du kan vinna en bloggdesign :)

Ha en bra dag! :) //http://jaoduu.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela