HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Glad midsommar :)

Publicerad 2008-06-20 12:08:01 i Allmänt

God morgon!


Gick upp kring 10 och har nyss ätit frukost :) sitter just nu och lyssnar på coldplay..lyssnade mycket på dom förr men börjat nu igen, hittat några nya favvo-låtar, som exp "Yellow" :)

Iaf så var jag in på en blogg där det skrevs om ansikts/fot masker, så då fick jag idén att jag gärna skulle vilja känna mig lite fräsch i huden tills ikväll men öppettiderna på stan är inte dom bästa såhär på midsommar, så tror jag ska cykla ner till Ica och köpa hem nån fräsch mask som jag kan kladda på mig innan ikväll.. kanske inte syns någon direkt skillnad men det brukar kännas tycker jag, huden känns så mycket fräschare :) och jag ska eventuellt ha "sandaler" ikväll så om fötterna ska visas upp första gången denna sommar i sommarskor så måste jag piffa upp dom lite ^^ haha.











Inte för jag tror det blir någon midsommartårta idag men gott hade det varit iaf..

Trevligt dag :)

Kommentarer

Postat av: big t,

Publicerad 2008-06-20 12:21:11

man skulle ju nästan ha en såndär kväll med ansiktsmasker och chokladdoppade jordgubbar .. tårtan såg inte helt fel ut! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela