HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Första riktiga sommarlovsdagen.

Publicerad 2008-06-30 15:22:32 i Allmänt

Hejjj!! :)
Nu bor jag hos mamma - till torsdag. Sen åker jag till pappa igen och där ska jag fixa inför resan på lördag - Orbaden, 1 hel vecka ska vi vara där och äta god mat & träna :) Även slappa såklart.

Ska snart äta lite mat här hemma sen åka ner på stan med stina sen ska jag nog gå och fixa gymkortet så tränar jag lite själv sådär på kvällskvisten, får gå det med..

Jaja hade inte mer än så förutom att jag gjorde klädfynd hos T igår :)


, hejdå..
n

Kommentarer

Postat av: big t,

Publicerad 2008-06-30 17:04:42

jag hoppas kläderna var till behag för fröken :)

Postat av: big t,

Publicerad 2008-07-01 11:33:54

Sv: Vi har fått ett hus i storhagen, bomhus.

Gissa om jag kommer att cykla hem till dig lite titt som tätt? ;)

Postat av: big t,

Publicerad 2008-07-01 15:09:05

Sv: Ja alltså, det är vi som har budat högst så huset går till oss, men ägarna kan ju bestämma sig för att behålla huset.. Tror dock inte att dom ändrar sig, för dom ska flytta till Filipinerna! :D

Mm, vi får umgås en hel del, känner ju ingen därute :s

Postat av: SIS

Publicerad 2008-07-12 22:49:55

call me ;) Utgång ikväll iaf. Kisss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela