HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Dansar inte lika bra som sjömän..

Publicerad 2008-06-05 22:06:18 i Allmänt

hej hej!! Oj vad jag uppdaterar mycket nuförtiden..lr? brukade aldrig skriva förr men har med senare tid fått höra av mina bekanta att jag borde skriva så jaa nu kör vi!

Jag kan börja med gårdagen, då var jag ju ledig från skolan och var och spinnade på förmiddagen sen gick jag till frisören och fixa kråkbot ^^ Nej men det blev ju betydligt bättre då jag färgade bort den schabbiga utväxten. Sen efter det mötte jag upp Stina och inte kort därefter även Carro! Vi strosade runt på stan, jag käkade lunch på nian sen tog vi även en glass (bägare) som satt fint i magen.
Jaa sen shoppade jag lite smått - lite nödvändiga grejs inför sommarens alla bravader. Sen skulle Carro iväg och hurta på friskis den hurtisen, så då drog jag o Stina till hemmakväll för att hyra film, det blev 'December boys' med Daniel Radcliffe och 'Mina jag och Irene'.

Bäst var helt klart mina jag och irene, den är superskoj :D haha...
Sen under kvällen var det nått flumm som började smsa och ja, jag fanns tydligen med på hans samtalslista så där började det, och det har heller inte slutat, fick nyss ett sms.. men får se om jag svarar, känns lite wacko.


Idag började dagen med att jag var i tvättstugan kl. 10. sen åkte jag och pappa iväg till kajkanten och åt lunch, alltid lika gott där =) och vid 14.00 så hämtade vi upp Jenna för att sedan dra ut mot sandsnäsbadet i häsen, mycket mysigt, blev årets första dopp också, + en massa dyk såklart, jag gillar att dyka :) och sen gled vi runt och kollade på en massa mysiga hus som jag skulle kunna tänka mig att bo i, som ett fint hus nere vid ön, gud vad vackert att bo där på sommaren!  lite avis blir man allt på dom som bor där så mysigt och fint. Och ja under all vår tid som spenderades i bilen (vilket kan bli rätt mycket så som vi har åkt runt) så har vi lyssnat på gyllene tider, kan det bli mer somrigt? :D tror inte så.

Och nu är jag återigen hemma, har varit ute på en liten promenad när jag kom hem, sen kollat i resekataloger och duschat. Är ju så sugen att dra till Grekland eller så, och bara att kolla i exp Apollo katalogen blir man jättepepp att beställa en resa.
jaja, nog om det.. skulle egentligen varit hos elin ikväll men kom hem rätt sent så struntade i det då. Och imorgon kan det nog bli så att jag och pappa tar en cykelsvängom i staden, får se vart vi hamnar.. kan ju bli spännande ^^ och på lördag blir det kalas, ska bli skoj! Det är ju inte bara mina vänner utan även släkt så blir ju lite gäster :)

Nu tror jag att jag ska sluta skriva mer för ikväll.. har nog aldrig skrivit ett sådant här långt inlägg :P jag har datorn på balkongen och chillar. Är ju så pass varmt ute så känns rätt skönt att sitta ute :)

Godkväller !

Kommentarer

Postat av: Krullpull

Publicerad 2008-06-05 22:14:39

Jag tycker du kan uppdatera med en bild på ditt hår sen! ;D Jag tycker iaf du kan satsa på trädgårdsgubben. Ett riktigt kap!;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela