HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

2 juni 1990.

Publicerad 2008-06-02 22:20:45 i Allmänt

Hej tjollahopp! Egentligen var jag inte pepp på en uppdatering men Tamara ville det så..
Ihelgen var jag på latino party med damerna mina i stan, det var trevligt, men efter ett tag blev både musiken och folket tråkigt för min del, alla var ju dubbelt så gammal än en själv kändes det som :P men nåja jag drog hem vid 2 och vaknade upp bakis men inte alltför bakis, så drog iväg med pappa och bettan på äventyr, bl.a skogspromenader ute i hedesundaskogarna och sen tog vi en glass och strosa runt i Gysinge bruket, sen tog vi även en varsin paj på uteserveringen på Kafét "Ny´fiket" mycket mysigt :)

Och idag då.. jo idag fyller jag 18 år, men inget speciellt är det. Men jag, syster och far tog en middag på Lam´s terass, vilket var både gott och trevligt! Sen for vi till maxi och köpte smulpaj och vaniljsås och lite kakor att bjuda mor, bror och Stina på som kom kring 19tiden. På lördag blir det "riktiga" kalaset då släkt och vänner ska samlas hemma hos mor min på smörgåstårta och lite annat smått & gott, vädret blir nog fint har jag hört så hoppas det blir mys.. men det tror jag nog. Annars är det lugnt, blir lite träning imorgon och dagarna blir som vanligt igen, dock är friskis & svettis sommarschema inte det bästa.. :/ Inte mycket pass att erbjudas där inte... Så blir en badboll i sommar.

efter skolan drog jag till "ung företagsamhet" och lämna in min årsredovisning för företaget, känns super! Sen sprang jag in på resesäljarna och hämtade kataloger, vill gärna åka till Grekland i sommar igen för det var så härligt i somras och vet några som é på så det är ju fint :)

Och nu ska jag nog kika lite i katalogen, jag är sugen på att åka till Santorini och Kefalonia..

Ajöken ni.

image9
Detta är Kefalonia, fint va?

Kommentarer

Postat av: big t,

Publicerad 2008-06-02 22:23:31

tack för uppdateringen! dagen till ära och allt.. :) bra där!

Postat av: Ivana

Publicerad 2008-06-03 00:52:03

Hej Gumman!! Grattis på den stora dagen!! Hoppas du haft det mys! :) Är i Stockholm...ska hem och hämta laddaren till mobilen så slår en pling då istället! :) Puss och grattis ännu en gång;)

ps. checka gärna min blogg, om du inte redan gör d förstås...:)

Postat av: Jenna

Publicerad 2008-06-03 20:53:23

Kul att du uppdaterar HANNIS! tihi ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela