HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

ute på en cykeltur med nya cyklarna :)

Publicerad 2008-07-22 20:29:55 i Allmänt

Godkväll :)
dagarna rullar på = sommarlovet går för fort :/

Igår var pappa o jag och hämtade cyklarna (jennas & min) så idag har vi varit ute och glidit, åkte till sälgsjön och chillade lite oxå, mys! Jag och Jenna har exakt likadana cyklar, hihi.. fast olika storlekar. Och imorgon ska jag vara med jenna  då hon ska vara barnvakt åt lilla Inez :) sen på torsdag och fredag blir det antagligen sol & bad! Vädret verkar mycket lovande.
Värt att nämnas mer är att jag numera bär linser, vilket känns mycket bra, befrielse :D hehe.
Mer värt att nämnas, snart ska jag ut på resa igen, Himmeta, Köping !! Skoj med nya äventyr.

Kolla in ww.jennaj.blogg.se för dagens händelser..

Bye bye.

Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2008-07-22 20:41:52

Jaa jag vette tusan var han tog vägen med hojjen :P hahah. Jag älskar cykeln! helt underbar ju :) Ring mig sen så bestämmer vi tid om imorn

Postat av: syster

Publicerad 2008-07-25 09:42:39

Inga cash på telen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela