HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

ÖSregn !!

Publicerad 2008-07-13 15:56:56 i Allmänt

Hallå!
Nu är jag tillbaka efter 1 vecka i Orbaden, Hälsingland. Där har det endast ätits, motionerat, relaxat.. härligt :) Maten där är bäst.

Idag när jag skulle cykla till gymmet så börja det spöregna ner, så när jag väl var där och klev in på gymmet i mina träningsskor som jag cyklat i så bada mina fötter i vatten, jag lämnade även blöta fotsteg efter mig,0" inte så att bli sjuk + att springa på löpbandet i dom här" så jag vände och cykla hem till Jenna ist och kolla in deras nyrenoverade sovrum, och det hade blivit jättemysigt =) Jaha.. sen var jag där ett tag sen kom även pappa, och då tog vi min cykel hem på taket sen och nu är jag hos mamma och kollar in det nymålade/nytapetserade köket, oxå väldigt fint blev det :) snart kommer pappa & hämtar mig igen, sen ska jag på filmkväll hos Stina och imorgon kl 8 (!) ska jag möta Jenna på gymmet för att träna då ist.. skönt med morgonträning.. ? :P Ja såklart.
Har även tagit reda på bra uteställen i Köping för trippen i slutet av juli, ska bli mycket intressant :)

Nu ska jag kila. hejpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela