HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

lyckad helg.

Publicerad 2008-07-27 23:13:59 i Allmänt

Tjo ba.

Tänkte bara skriva lite om dagens händelser och igår.

Igår blev det ju utgång på Goya och där hade vi jättetrevligt, synd att det är så dyrt att handla i baren, jaja.. fullt ös iaf och jag o stina önskade bomfunk mc´s - freestyler låten av djn, haha det var skoj ;) lyckad kväll iaf, suck för klagande grannar som är på pappa som en magnet direkt när han kommer hem.

Idag vaknade jag upp och mådde oförskämt bra, vilket kändes toppen.. Så städade upp lägenheten och fräscha till innan jag tog cykeln till Tamara i sätra där vi chillade och låg och sola, men det blev även ett dopp i poolen =)
Sen cyklade jag hem till mamma och åt lite mat, sen har jag träffat stina ikväll, och vi chillade oxå, mycket sånt

Förövrigt längtar jag tills tisdag då det blir en till "utgång" om man kan kalla det så, ska se arvingarna i hedesunda med syster och hennes vänner :)

Jag och Ivana innan utgång..

Kommentarer

Postat av: tamara

Publicerad 2008-07-27 23:47:49

hahah utgången på tisdag.. hoppas det blir trevligt! =)

Postat av: jenna

Publicerad 2008-07-28 21:41:00

Det ska bli superskoj imorn! Se Arvingarna ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela