HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Lördag - kanonväder

Publicerad 2008-07-26 11:37:41 i Allmänt

God förmiddag!
har nyligen ätit en stadig frukost - gröt, för att snart bege mig ut på en cykeltur i det fina vädret, b.la till Maxi och köpa lite mat, ska även bjuda Ivana på lite chicken beats när hon kommer vid 5, 6 tiden. Sen ska Stina även komma förbi och sen blir det nog utgång ikväll, hoppas på skoj men har inga förhoppningar för det är lika bra säger Ivana, jag håller med. Tar kvällen som den kommer helt enkelt :)

Förövrigt är det kanonväder ute och jag har inte tid att åka till rullsand / brämmen som mamma ska åka till idag utan är hellre hemma och fixar, men ska ju inte sitta inne nej! jag ska ut på cykeln, och jag får inte glömma solkräm, solen tar väl nästan bättre när man cyklar än ligger på stranden :) Var ju på fjärran igår med systrarna och det var mys, och riktigt varmt, kändes som utomlandsvärme :D

Och på tisdag ska jag, Jenna och hennes kompis se Arvingarna på Ön, hoppas på fint väder bara.. kommer hem från ön på natten till onsdagen och på onsdag morgon far jag till Himmeta / Köping och det ska bli skitskoj, har längtat rätt mycket efter att få resa iväg nu =)

och så tänkte jag lägga in lite  f'ärska bilder från i torsdags, min kamera är utlånad så tog dessa av Tamara ;)

Stina och Angie :) Tamara och jag Angi :)

Hehe Stina var coolingen..

Ajökens.. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela