HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

hej här är jag

Publicerad 2008-12-14 21:50:46 i Allmänt

nej men tjena karl, HALLON!
där ser ni min underhållning på senaste tiden :P jäkla skojigt klipp.

Jag är trött och ska nog sova snart.. helgen har passerat med alkhol inblandat vilket gör att man gör dumma saker, eller hur? Så jag har lite "problem" att ta itu med. Suck.

Snart jullov ska bli himla härligt! hade gärna vela dra upp till mormor o morfar i norrland men vet ej om det blir av då jag kanske ska jobba eller så, men vill gärna dit ! Isf kanske jag får med mig lillesyrran upp också :)
Julen är mysig tkr jag - speciellt julbordet! wiiiie.


ska försöka knåpa ihop en mall över hur Sverige styrs, men det är ju svårt :S eller bara jag som är trött, vilket jag nog är. Dessutom är det tråkigt ju :(
JAg vill inte ha mer skola nu. jag är skoltrött. Så tacksam är jag för det kommande lovet.

2 systrar fyller år nu i december också, sweet !! + julklapparna på det.. aja. mamma ringde o sa att vi nog ska ut å äta mat på torsdag för jenna fyller ju 21 på fredag, stora tjejen nu, "nenna". Och den andra syrran blir fjortis snart, 12 år! Så skoj att se hur hon utvecklas, min Pilli.

Jag lyssnar på placebo jämt. gillar dom .. alltid.

godnatt gottfolk! :D

Kommentarer

Postat av: big t

Publicerad 2008-12-14 21:53:21

haha sweet inlägg! nä men tjena karl, hallon !

jadu, dina problem är ju precis som du själv sa; självförvållade. hoppas det reder ut sig ;)

Postat av: KRULLiS

Publicerad 2008-12-14 22:40:26

Yeaah!

Julbord it is, finns det något härligare? HALLELUJA MOMENT.. HAHA

Postat av: Jenna storesyster

Publicerad 2008-12-15 15:57:08

Kul med uppdate HANNIS lilla! :)

Postat av: Jenna

Publicerad 2008-12-17 10:10:56

Ja hon är ju det! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela