HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Krull är prinsessan leia och t är boris.

Publicerad 2008-12-18 14:16:41 i Allmänt

fick sluta tidigare idag, runt halv 1. religionen var de film men den hade jag redan sett sen förr, tur :) & innan det hade jag prov i turism, kändes jäkla bra trots att jag började plugga seriösare i måndags :S lite i sista minuten, ja. Bara avslutning imorn i skolan, dvs fika och "talangjakten" i aulan men tror jag skippar det och börjar mitt lov Idag! yaay, lycko mig. Ledig nu i ca 3 veckor, känns underbart det :-)
I helgen blir det jobba hela helgen och sen måndag, tisdag ska jag handla alla juklappar då inte en endaste är inhandlad ännu, men det är för att min lön inte har kommit än ju.

Och så har jag glömt önska mig påfyllning av friskis & svettis i julklapp :( fanken, kanske får ta och betala det själv sen, det går ju ut nu i december! Jag som försöker träna så gott jag kan, get in shape till studenten vore ju inte fel :) tur att pappa har kvar sin gamla skivstång från när han gick i 7an som jag numer har nytta av. Den funkar ju helt ok, lite småroligt att träna hemma faktiskt istället för att gå på skivstångspassen jämt.
Ska hem till mamma idag och äta mat tror jag, eller ja jag ska nog det, sen blir det träna med Jenna. Station, jäkla härligt pass, styrka & kondition i ett!
Just det, i
måndags vakna jag upp med ett hemskt munsår, ser ut som nån slagit mig. Nu är det bara ett rött märke typ. Men då var det var det små blåsor som varade. fräscht va? o idag på lektion sa Jeanette ; "du blöder på underläppen." mm fräscht, jag köper nya lypsyler varje månad men ändå ska läpparna vara snusk :S

Kommentarer

Postat av: Isabelle

Publicerad 2008-12-18 16:43:01

du kanske har herpes din fågelpiiiiiiiiiiiiiiiip.

Postat av: t = boris

Publicerad 2008-12-18 22:13:19

hahaha.. just det, du berättade ju om dina lovely lips.. men det blir ju bättre om du använder den där dyra krämen från apoteket! ;p





Andie hälsar : hej / andrea

Postat av: Angi [:

Publicerad 2008-12-18 23:08:25

eftersom att alla andra kommenterar så tycker jag att jag också borde ta och göra det! (: haha.

du får gärna kolla in min blogg och kommentera där med, så att det får VERKA en aning intressant lolz (:

Postat av: Cecilia

Publicerad 2008-12-18 23:11:18

Tjo! Nu har jag köpt en fin svart ulljacka jag med som jag hoppas blir lika användbar som din, blev inspirerad när du alltid är så fin i din =)



Puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela