HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Sönderklippt

Publicerad 2008-08-31 16:08:11 i Allmänt

hallå där..

Inte uppdaterat på länge men lever väl bättre upp till mitt bloggnamn då.

Dagarna rullar på och skolan är igång iaf, lite trist sådär. Denna helg har varit rätt lugn.. i fredags blev det filmkväll med Tamara och Petra och jag bad Tamara klippa min lugg, snarare kapa av den blev det. Trodde det skulle bli bättre än det blev, ser nu ut som en pottfrilla som man hade i yngre dagar.
Igår så var det lite fest. Trodde det skulle vara hemmafest men det var i  en lokal.. Inte så mkt folk heller men det blir vad man gör det till, så det blev rätt trevligt, dock har jag ändå jätte-ångest över en massa grejs som jag knappt kan sätta fingret på, jobbigt.............

 Nyfriserad. Ville dock ha luggen mer såhär: (Ja, Petra vela att jag skulle painta henne..)

Kommentarer

Postat av: Sis

Publicerad 2008-08-31 16:14:32

hihi

Postat av: big t

Publicerad 2008-09-01 19:59:35

otäck helg ! eller inte ;)

Postat av: Snäll-Syster

Publicerad 2008-09-04 17:25:22

Haha du har ju inget sagt! nee men jag och F tänkte göra något tillsammans.. Känns som om det behövs just nu.. Kan inte du & jag åka på en egen tripp då? :D

Postat av: Sis

Publicerad 2008-09-05 11:24:52

Ja får se då .. Ska ju köra skivstångspasset imorn bitti ja, men maybe baby !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela