HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Okej, här får ni en uppdatering.

Publicerad 2008-08-06 23:08:43 i Allmänt

På andras begäran uppdaterar jag nu.. Det står ju tillochmed på bloggen "med sällan uppdateringar" och det håller jag fast vid, därför blir det sällan jag skriver, kommer endast med inlägg då jag känner att det finns något rätt så nödvändigt att skriva om :)

Kan ju börja med Köping där jag spenderade ca 4 nätter med Stina och hennes familj, hälsa på hennes mormor och morfar. Vi hade trevligt där och det blev utgång på fredagen - fullt ös, lite stelt folk dock men vi livade upp det lite.. iaf. Vakterna sa till oss några gånger. Sen avslutade vi den blöta krogkvällen med ett dopp i fontänen på torget (Obs, litet torg, knappt folk där.)

Sen jag kom hem i söndags har jag endast hängt på gymmet och umgåtts med folk.. Som idag då jag spinnade för att sedan avnjuta en dunderfika på Wayne´s med Tamara, Angi, Krull och Petra, vi hade det så trevligt så :) Det är ju cityfesten ute och oj vad mycket små-ungar det var, fast dom växer väl dom med så dom kan gå utan mamma och pappa..ja  tiden går så fort så, tyvärr.

Annars då?
Ja annars antar jag att det kan bli en "3-dagars festande" nu under cityfesten. passa på innan skolan kör igång. Aldrig att man kör en 3-dagars annars, knappt så man festat både fre-lörd. Imorgon blir det nog jag och Ivana som ska ut.. öltälten antar jag, blir säkert det fredag, lördag med, får se hur det blir imorgon om det var något att hurra för. (Utelivet på cityfesten alltså.)

Om exakt 2 veckor är skolan igång igen, ingen skolångest än.. kan till och med kännas skönt att få in lite rutiner igen, konstigt att komma från mig, men jag hinner nog ändra vad jag tycker om att börja skolan snart igen. Vänta en vecka sen kommer jag säga att jag hatar skolan, säkert.

Hola!

Kommentarer

Postat av: big t

Publicerad 2008-08-07 23:30:50

jomenvisst. var tycker du att vi ska lokalisera oss då? :) där det finns gott om utrymme liksom..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela