HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Lugn & ro tack.

Publicerad 2008-08-10 13:13:44 i Allmänt

Hallojs!

Nu är cityfesten över, skönt.. jag var ner på stan några gånger men gick aldrig runt, åt mat där igår med Jenna iaf =)
Det här "3-dagars festandet" är avklarad och nu tror jag min kropp & själ måste vila ett tag, haha. Man blir ju lite lätt sliten. Igår så var jag iaf med Jenna och hennes kompisar´, lite senare dök carro upp också :) Först förfest, sen fest sen utgång, blev skojjjs :)

Läste nyss mitt horoskop på aftonbladet, som löd:

Tvillingarna 22/5-21/6

Du behöver utrymme, om för många människor frågar efter dig känner du dig trängd. Risk för gräl.

Och det känns som det stämmer.. hrm. får se hur detta ska sluta, ska till mamma senare på middag iaf :)

Kommentarer

Postat av: big t

Publicerad 2008-08-10 13:52:39

jag kan berätta mer om det nån annan gång, men det gick fint. trivdes där, hoppas på att få fler såna jobb :)



trött på folket eller? (ditt horoskop :p)

Postat av: big t

Publicerad 2008-08-10 18:44:30

hör av dig när du är ledig för fika så tar vi den då ;) i'm free liksom.

Postat av: Jenna

Publicerad 2008-08-12 14:34:41

hiihi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela