HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

halsont till döds

Publicerad 2008-08-20 22:14:09 i Allmänt

Bläää..
jag dör snart, i min hals. Känns det som.. kan knappt svälja och det verkar knappast som denna förkylning vill lägga sig. Hur kul är det och gå runt och inte kunna svälja = överdrivet med saliv i munen, fräscht.. Inte har jag kunnat träna på över en vecka heller, det känns..

However, skolan börja idag, gick bra. Var trevligt att träffa lite folk efter lovet :) torsdag och fredag blir båda slappa dagar, på måndag körs det igång efter schemat.
idag efter skolan så var jag på vasa cafét och hälsa vasa tjejerna.. hehe.. sen tog vi en svängom på stan, blev inte långvarigt dock, jag och carro drog hem till henne (gick, inte undra på varför halsen känns värre..) sen var vi där och satt och pratade och tog det lugnt, sen gick vi hem till tamara. Körde bilrace på ps2, Tamara var så kaxig och sa att hon skulle vinna osv.. men vem vann då? alltid bra på bilrace jag, dock inte mot hennes lillasyster..

Nu kan jag knappt svälja, lider efter varje gång jag gör det. Måste göra något nu, som ett bad eller så.. kan det hjälpas mot halsont?

Om ca 3½ vecka har Tamara sitt 18årskalas, är pepp som tusan, ska bli jättreroligt!!! :D Speciellt skoj blir det när det är tema på festen också.. nämligen "nu-rave" tror jag det var.. massa starka färger, neon typ. Får se om klädseln fixar sig.. har ju ändå några veckor på mig :)


Natti.

Kommentarer

Postat av: big t

Publicerad 2008-08-20 22:46:52

toppen att nån är pepp! ´:)

Postat av: Jenna

Publicerad 2008-08-21 14:44:40

Du, jag har rensat garderoben här hemma idag. är det du som har min ljusa diesel jeans ? Hittar dom inte !

Postat av: Syster

Publicerad 2008-08-21 14:45:46

FIN bild förresten ;-)

Postat av: Cissi =)

Publicerad 2008-08-22 11:04:52

Fräsig bild, Carro ser glad ut! =) Du vart fin med linser!!! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela