HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Grattis Mamma !! :)

Publicerad 2008-08-16 10:55:48 i Allmänt

javisst!! Idag fyller mamma år, och det ska såklart firas med lite kalas senare på eftermiddagen, får se vad hon ska få i present av mig.. men jag tror jag vet vad hon kan uppskattas :)

Och än är jag förkyld.. men ska bannemej ha linserna ändå ;) finns det några risker? ja några men hoppas det går bra ändå.
Sen senare ska jag på en "tjejkväll" hemma hos Tamara där även natten ska spenderas, trevligt ska det bli, en bra lördag tror jag helt enkelt.. blir väl kanske lite dricka och så med.. där finns det nog även risker om man är förkyld antar jag.. hrm känns inte hälsosamt detta.. och ang. hotell gävle gick det inte nå vidare, hehe.



See ya..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela