HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

Febern är gone.. typ :D

Publicerad 2008-08-14 16:48:48 i Allmänt

hej!

Imorse när jag vaknade upp hade jag feber, som mest 38,2.. fast nu har jag endast 36,8 typ, tog en ipren och tur det för vid sju ska jag träffa Tamara och Angi på stan för att sedan ha filmkväll :D Ska bli roligt! Älskar filmkvällar, alltid lika skoj ;)

Och imorgon ska jag ta en svängom på stan med carro, vi ska till ett hotell nere på stan och söka jobb och även praktik, haha.. undra om chefen känner igen oss från i fredags? efterfest där men det uppskattades inte av chefen dårå och han blev lite sur, men om jag klär mig diskret så antar jag att han inte kommer känna igen mig =)
jaja, nu ska jag fortsätta snacka vidare med Carro här.. (msn) vi diskuterar kommande framtid!!

Bye bye so long.

 Min bakgrundsbild på mobilen förövrigt :)

Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2008-08-14 22:33:41

Hej ! No cash på telen. har eftermiddag imorn med :) är du sjuk ? :/ boring!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela