HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

En lugn helg

Publicerad 2008-08-23 13:43:31 i Allmänt

Goddag.

Just nu sitter jag rätt nöjd, tagit en fika med mamma och pappa nyss, och vi kom fram till att jag ska hänga med mamma på bio med hennes kompisar ikväll, på Mamma mia, ska bli roligt, skulle nog inte betala för den bion själv då jag egentligen inte gillar musikalfilmer..men filmen utspelar sig i Grekland så nog kan det gå bra ändå :)
Skönt att ta det lugnt den här helgen, några helger innan har man ju bara festat och ja, det har varit superskoj, men dags att chilla nu, så man inte kommer rulla fram, alkohol är ju inte det nyttigaste...

Jag och Angi har kommit fram till att vi ska vara nyttiga och sunda tills den 12 sept (Tamaras födelsedag) alltså inte dricka alkohol osv helgerna innan eller vara onyttig på skoldagarna, ska nog gå fint :) och om min jävla hals blir bra snart så ska även träningen komma in i bilden. Sen den 13e sept. bryts mitt och angis "vad" då blir det fullt ös på Tamaras rave-party, wiho! =D

Annars så har jag lagt in ny musik på mobilen denna förmiddag, eftersom min andra mobil försvann under en krogrunda tidigare i somras så fick jag en ny via försäkringen. Detta var nu några veckor sen, men insåg inte förrän i torsdags att jag hade ett 2 gb minneskort i telefonen, haha.. seg. Så nu har jag laddat in allt från Placebo, Phil Collins till Bob Marley =)

Det blir Inte en sådan här kväll i helgen.

Auf wiedersehen

Kommentarer

Postat av: Jenna

Publicerad 2008-08-24 10:54:45

Passaten är GRYM att köra ;) HAHA.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela