HarryHanna

Inte så mycket vettigt att tillägga.

En liten fika.

Publicerad 2008-08-13 13:16:36 i Allmänt

hoho!!

Endast 1 vecka kvar nu till skolan.. =S sommarlovet har gått superfort.

Igår så var jag på och hälsa på hos Jenna, det var trevlans, vi satt och dryga oss på balkongen och snacka lite (: Sen vid sju så hade jag bestämt en liten fika med Tamara, sant som det är sagt, vi hade supertrevligt tycker jag :) vi träffas ju aldrig bara vi så det var roligt =)

 Jenna på balkongen, där vi delvis skämtade om att den skulle braka ihop då hon tog några steg ut. haha.

 Tamara på Wayne´s, inne i en liten diskussion där =P

och här är en bild till, fast från mitt s.k. "3-dagars festande" som jag döpte det till.
Fast den går ju inte & ladda upp :@ jävla cunt......... !

okej lägger in en bild på något annat istället, som denna:D

Kommentarer

Postat av: big t

Publicerad 2008-08-13 23:26:41

haha, svullobild på mig och så sean ;)

Postat av: Jenna

Publicerad 2008-08-14 22:39:54

hahaha jäcla CUNT! Damp hanna ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela